افشای اولین تصویر رسمی از هیوندای پالیسید

0
(0)

بعدازاینکه هیوندای رسماً نام پالیسید را برای کراس‌اوور پرچم‌دار جدید خود تأیید کرد، حالا اولین تصویر رسمی از آن افشا شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، پالیسید بر اساس کانسپت گرندمستر شکل گرفته که در ماه ژوئن رونمایی شد؛ بنابراین کراس‌اوور جدید هیوندای در ظاهر شباهت‌هایی با کانسپت مذکور دارد. پالیسید در نمای جلویی همچنین به مدل کوچک‌تر سانتافه هم شباهت دارد اما در این قسمت، شکل کلی چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر دستخوش تغییراتی شده است. ازجملهٔ ویژگی‌های برجستهٔ نمای جانبی این کراس‌اوور سه ردیفه نیز می‌توان به خط کمر صاف و ستون C پهن اشاره کرد؛ بنابراین با توجه به این تصویر، مشخص است که هیوندای تلاش کرده استایل ظاهری پالیسید را از سانتافه متمایز کند.

2120 1024x768 افشای اولین تصویر رسمی از هیوندای پالیسید

هیوندای هم‌زمان با معرفی نسل دوم سانتافه در سال 2006، کراس‌اوور فول سایز وراکروز یا IX55 را هم به‌عنوان مدلی بزرگ‌تر از سانتافه معرفی کرد؛ اما پس خاتمهٔ تولید وراکروز در سال 2012، هیوندای نسخهٔ بزرگ‌تر و سه ردیفه‌ای از نسل سوم سانتافه را با نام گرند سانتافه، به‌عنوان جایگزین وراکروز به بازار عرضه نمود و بدین ترتیب این کراس‌اوور فول سایز از سبد محصولات هیوندای کنار رفت. حال اما سازندهٔ کره‌ای قصد دارد بار دیگر به ترکیب سابق بازگشته و پالیسید را به‌عنوان مدلی مجزا و بزرگ‌تر از سانتافه راهی بازار کند.

2121 1024x357 افشای اولین تصویر رسمی از هیوندای پالیسید

طبق اطلاعات اولیه، پالیسید روی پلت‌فرم مشترکی با کراس‌اوور جدید کیا تلوراید ساخته شده است؛ بنابراین انتظار می‌رود این کراس‌اوور فول سایز با پیشرانهٔ V6 و در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه گردد درحالی‌که سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن قابل سفارش خواهد بود. هیوندای پالیسید رسماً در نمایشگاه لس‌آنجلس در تاریخ 28 نوامبر رونمایی می‌شود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

هیوندای سانتافه قدرتمندتر از فراری لافراری

0 (0) دلیل خوبی برای “سانتا-فست” خواندن این مدل از سانتافه توسط هیوندای و بیسیموتو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای