اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

0
(0)

هیوندای تلاش داشته تا هیجان بیشتری را به نسل بعدی آزرا (گرنجور در کره) تزریق کند. تیزری از اسکچ های این خودرو به تازگی دیده شده است. آزرای جدید ماه آینده در کره جنوبی و سپس در سراسر دنیا معرفی خواهد شد.
هم‌اکنون تیزرهای کلی این خودرو نشان‌دهنده‌ی فرم کلی و طراحی خارجی آزرای جدید هستند و اسکچ های هیوندای از حقیقت خیلی به دور نیستند چراکه در تصاویر جاسوسی قبلی منتشر شده انتظار چنین طراحی‌ای را داشته‌ایم.
و این چیز خوبی است زیرا به نظر می‌رسد که هیوندای پویایی و اسپورت بودن بیشتری را به بدنه تزریق کرده و آن را به جنسیس G80 شبیه کرده است. هرچند شاید این مسئله منجر به مشکل در شناسایی برند لوکس تازه‌ی هیوندای شود.

5 300x162 اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

 

طبق گفته‌های هیوندای، طراحی راضی‌کننده‌ی آزرای جدید نشان دهنده‌ی تغییر جهتی کامل از استایل نسل قبلی خود است هرچند مواردی را نیز از آزرای قبلی به همراه دارد تا این خودرو هنوز هم از نظر ساختاری به عنوان نسل جدیدی از یک خودرو قابل شناسایی باشد. شاید معنی گفته‌ها این باشد که هیوندای در بازار داخلی تغییرات کمتری را در آزرای جدید اعمال کرده باشد اما در سایر بازارها احتمالاً این خودرو نقشی خاص را خواهد داشت و متفاوت‌تر خواهد بود.
هیوندای اضافه کرده که آزرای جدید پیشگام عصر جدیدی برای طراحی هیوندای خواهد بود و جلوپنجره‌ی آبشاری آن تنها یکی از هزاران ویژگی‌های استایل ممتاز آن خواهد بود.

6 300x146 اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

 

هنوز خبری رسمی درباره‌ی قوای محرکه و سایر مشخصات این خودرو منتشر نشده اما انتظار می‌رود آزرای جدید از جدیدترین پیشرانه‌های 4 و 6 سیلندر هیوندای به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک سود ببرد. همچنین حداقل در کره جنوبی نسخه‌ای هیبرید عرضه خواهد شد.
علیرغم فروش رو به پایین این خودرو در کلاس سدان های میدسایز، هیوندای به احتمال زیاد مدلی جدید را در آمریکا عرضه خواهد کرد که تا الآن اطلاعی نداریم که نسخه‌ی خاص آمریکای شمالی در کدام نمایشگاه خودرویی به نمایش درخواهد آمد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروهای خاص هیوندای توسان نایت

0 (0) با اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی مشکی 19 اینچی، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای