اولین تیزر از نسل جدید هیوندای سانتافه 2019

0
(0)

پیش از این تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای سانتافه منتشر شده بود و هم‌اکنون نوبت به انتشار تیزر رسمی این کراس اوور کره‌ای رسیده است. در تیزر چهارمین نسل سانتافه تنها می‌توانیم پروفایل جانبی این خودرو را به همراه خط شانه بالایی گیرا که از بغل چراغ‌های جلو تا چراغ‌های عقب کشیده شده است را ببینیم. اگرچه که تیزر یاد شده چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما جلوپنجره آبشاری هیوندای در این خودرو نیز حاضر بوده و با توجه به نسخه‌های پیش‌تولیدی‌ای که قبلاً دیده‌ایم، این جلوپنجره کاملاً بزرگ خواهد بود.

715 1024x576 اولین تیزر از نسل جدید هیوندای سانتافه 2019

چیز زیادی درباره نسل جدید سانتافه منتشر نشده اما هیوندای یک قول داده و آن اینکه شاسی‌بلند جدید کره‌ای دارای اولین سیستم هشدار سرنشینان عقب خواهد بود. سیستم یاد شده صندلی‌های عقب را به منظور تشخیص سرنشینان زیر نظر می‌گیرد و در صورتی که راننده خودرو را بدون آن‌ها ترک نماید هشدار می‌دهد. این تکنولوژی تنها یکی از تردستی‌های جدید هیوندای در سانتافه خواهد بود. تکنولوژی دیگر سانتافه جدید سیستم هشدار برخورد از عقب است که دارای ترمز خودکار به منظور توقف خودرو در زمان حرکت به عقب راننده با دید کم است.

716 1024x576 اولین تیزر از نسل جدید هیوندای سانتافه 2019

هیوندای گفته که اولین تصاویر سانتافه جدید را به همراه جزئیات بیشتر در ماه آینده منتشر خواهد کرد و معرفی عمومی آن نیز در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 خواهد بود. باور بر این است کره‌ای برنامه‌هایی برای تمایز بهتر شاسی‌بلند سه ردیفه خود از سانتافه اسپورت دو ردیفه دارد. مشتریان در این رابطه قبلاً انتقاداتی را به هیوندای وارد کرده بودند. حل این مشکل همچنین می‌تواند به معنی نام جدید برای مدل کوچک‌تر باشد درحالی‌که نسخه بزرگ‌تر نیز شاید از نظر ابعاد کمی رشد کند.

منبع: پدال

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما