تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای سوناتا 2020

0
(0)

شاید هیوندای به تازگی نسخه فیس لیفت سوناتا را به عنوان مدل سال 2018 روانه بازار کرده باشد اما این کار به معنی توقف توسعه نسل جدید این سدان خانوادگی نیست. تصاویر جاسوسی جدیدی منتشر شده‌اند که یک سوناتا با پوشش‌های استتاری زیاد را در میان رقبایی همچون تویوتا کمری، هوندا آکورد و شورولت مالیبو نشان می‌دهد. حتی با وجود افت فروش به نظر نمی‌رسد که هیوندای تصمیمی برای حذف سدان خود گرفته باشد. به نظر می‌رسد از زمان معرفی ششمین نسل سوناتا در سال 2011 تاکنون این بزرگ‌ترین تغییر طراحی سوناتا می‌باشد. هفتمین نسل هیوندای سوناتا به عنوان مدل سال 2015 معرفی شد و از زبان طراحی مجسمه سیال 2.0 سود برد. اگرچه این خودرو نیز طراحی متفاوت به همراه داشت اما برخی شاخصه‌های طراحی مشترک با نسل ششم را نشان می‌داد.

1787 1024x576 تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای سوناتا 2020

در خودروی جدیدی که تصاویر جاسوسی آن منتشر شده شاهد درب‌ها و ستون‌های جدید هستیم. تغییرات رخ داده در بخش‌های جلو و عقب خیلی قابل‌تشخیص نیست اما می‌توانیم جلوپنجره و چراغ‌های جلوی جدید را ببینیم. آینه‌ها نیز بجای قرار گرفتن روی فریم شیشه روی بدنه جا خوش کرده‌اند و این به وضوح طراحی جدید سوناتا را نشان می‌دهد. تصور می‌کنیم استایل کلی خودرو تکاملی باشد و شاهد معرفی زبان طراحی مجسمه سیال 3.0 باشیم.

1788 1024x576 تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای سوناتا 2020

حدس زدن پیشرانه‌های هیوندای سوناتا 2020 کار سختی است زیرا مدل فعلی با سه پیشرانه و سه گیربکس متفاوت عرضه می‌شود. هم‌اکنون این خودرو با پیشرانه‌های 1.6 لیتری توربو، 2 لیتری توربو و 2.4 لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود. این قوای محرکه به گیربکس‌های 6 سرعته اتوماتیک، 7 سرعته دوکلاچه یا 8 سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند. احتمالاً پیشرانه 2 لیتری توربو به نسل بعدی سوناتا راه خواهد یافت. هشتمین نسل هیوندای سوناتا سال آینده به عنوان مدل سال 2020 معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما