تولید پیکاپ هیوندای در آینده نزدیک!

0
(0)

از زمان معرفی پیکاپ مفهومی سانتاکروز در حدود چهار سال پیش، هیوندای در انتشار خبرهای مربوط به این پیکاپ خساست به خرج داده است. البته خبر خوب اینکه اتوکار اخیراً با مدیر طراحی این برند آقای لوک دانکر ولکه گفت‌وگو کرده و برخی جزئیات از این پیکاپ را به دست آورده است. او بازهم تأیید کرده نسخه‌ی تولیدی این پیکاپ مفهومی در حال توسعه بوده و طراحی آن نهایی شده است. زمانی که از دانکر ولکه درباره‌ی زمان عرضه‌ی پیکاپ هیوندای سؤال شده او زمان دقیقی اعلام نکرده اما اتوکار معتقد است این خودرو در سال 2020 پدیدار خواهد شد.

2295 1024x768 تولید پیکاپ هیوندای در آینده نزدیک!

هنوز مشخص نیست که آیا سانتاکروز (نام تأیید نشده) به جنگ فورد رنجر خواهد رفت یا برادر بزرگتر آن یعنی F-150 را در نظر خواهد داشت. البته می‌دانیم که کیا هم برادر این پیکاپ را تولید خواهد کرد. دانکر ولکه به اتوکار گفته مدل خاص کیا هم در حال توسعه بوده و با استایل ظاهری و داخلی متفاوت عرضه خواهد شد. در گذشته خبرهایی هم درباره‌ی استفاده‌ی اسب کاری هیوندای از پلتفرم توسان منتشر شده بود. برخی منابع خبری هم اعلام کرده بودند این خودرو با آغاز سال 2021 در آمریکا ساخته خواهد شد.

2296 1024x768 تولید پیکاپ هیوندای در آینده نزدیک!

در کل به نظر می‌رسد هیوندای آماده‌ی ورود به دریای عمیق پیکاپ ها می‌شود و می‌دانیم که پیکاپ سانتاکروز در آمریکا عرضه خواهد شد اما نسخه‌ی مخصوص کیا شانسی برای حضور در آمریکا نخواهد داشت. اورت هدریک معاون برنامه‌ریزی تولید کیا در آمریکا اوایل امسال اعلام کرده بود هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی این پیکاپ و یک کراس اوور کوچک‌تر در بازار آمریکا وجود ندارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما