طراحی‌های متنوع هیوندای در محصولات آینده

0
(0)

هیوندای دیگر نمی‌خواهد محصولاتی با طراحی مشابه تولید کند و بنابراین به دنبال استراتژی طراحی جدیدی است که باعث می‌شود هر خودرو ظاهر منحصربه‌فرد خود را داشته باشد.  مدیران طراحی این برند کره‌ای در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته‌اند که هیوندای در ابتدا به منظور ایجاد هویت خاص خود اقدام به تولید محصولاتی با ظاهر مشابه کرده بود. با تثبیت این موقعیت هیوندای هم‌اکنون می‌تواند محصولات خود را جذاب‌تر و احساسی‌تر بکند تا مشتریان بیشتر جذب خودروهای شرکت شوند.

1774 1024x576 طراحی‌های متنوع هیوندای در محصولات آینده

این خودروساز کره‌ای در ماه‌های اخیر دو کانسپت برجسته را به منظور پیش‌نمایش محصولات آینده خود معرفی کرده است. اولین خودروی مفهومی HDC-1 له فیل روگ نام دارد که یک سدان کانسپت بوده در نمایشگاه ژنو معرفی شده است. چند ماه بعد نیز شاسی‌بلند مفهومی HDC-2 گرند مستر معرفی شد که تقریباً نقطه مشترکی با کانسپت اولی نداشت. فلسفه طراحی جدید هیوندای در محصولات آینده این شرکت بکار خواهد رفت و باعث ایجاد شکل‌های جوان پسندانه و بسیار متفاوت خواهد شد.

1775 1024x737 طراحی‌های متنوع هیوندای در محصولات آینده

بنا به گفته مدیر طراحی هیوندای هر خودرو دارای استایلی جذاب برای مشتریان خواهد بود. برای مثال سوناتا و الانترا ظاهر بسیار مشابهی دارند اما خریداران سوناتا معمولاً سن بیشتری در مقایسه با خریداران الانترا دارند.  باید منتظر ماند و دید که استراتژی طراحی جدید هیوندای در آینده با استقبال خریداران مواجه خواهد شد یا خیر.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مدل N پرفورمنس هیوندای برای سال 2017

0 (0) هیوندای اعلام کرده که اولین خودرو از سری مدل‌های بخش N پرفورمنس این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای