قیمت و مشخصات هیوندای سوناتا 2018

پس از پدیدار شدن نسخه فیس لیفت شده سوناتا در اوایل تابستان سال جاری هیوندای اقدام به اعمال برخی تغییرات در تریم های این خودرو کرده است. به عنوان مثال پیشرانه 4 سیلندر 245 اسب بخاری که با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همراه می‌شود دیگر در نسخه سوناتا اسپورت قابل سفارش نیست.

این تریم که دارای سیستم تعلیق بهینه شده و ترمزهای بزرگ‌تر است فقط با پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی 185 اسب بخاری عرضه می‌شود. پیشرانه 4 سیلندر توربو هنوز هم برای مدل سوناتا لیمیتد قابل سفارش است اما این نسخه قیمت پایه 32450 دلاری دارد که 4850 دلار گران‌تر نسخه اسپورت 2 لیتری توربوی قبلی می‌باشد.

البته جدای از پیشرانه‌ی قوی‌تر، سوناتا لیمیتد 2018 دارای تجهیزات بیشتری بوده زیرا به عنوان پرچم‌دار سوناتا عمل می‌کند و بالاتر از نسخه‌های اسپورت، SEL، Eco و SE قرار دارد. هیوندای سوناتا فیس لیفت که سال پیش در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد دارای طراحی متفاوت بدنه و کابینی به‌روز است که هم‌اکنون دارای سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته، پشت آمپرهای متفاوت و کنسول مرکزی جدید می‌باشد.

هشدار نقاط کور با تشخیص ترافیک پشتی هم‌اکنون به عنوان سیستمی استاندارد در نسخه‌های گوناگون سوناتا فیس لیفت وجود داشته و درحالی‌که دیگر سیستم‌ها همچون هشدار خروج از مسیر و دستیار حفظ خودرو بین لاین ها نیز قابل سفارش می‌باشند.

همچنین ببینید

معرفی هیوندای Creta مدل 2018

هیوندای فیس لیفت محبوب ترین شاسی بلند خود، Creta را با قیمت 13846 دلار عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای