قیمت و مشخصات هیوندای ولوستر جدید

0
(0)

هیوندای ولوستر یکی از متفاوت‌ترین ساخته‌های هیوندای بود که در نسل اول خود به کشورمان نیز وارد شد و مورد توجه برخی جوانان نیز قرار گرفت. چند ماه پیش شاهد رونمایی از نسل جدید این خودرو بودیم و حالا هیوندای جزئیات مربوط به قیمت و مشخصات این خودرو را اعلام کرده است. ولوستر جدید همچنان طراحی عجیب سه درب خود را حفظ کرده اما قول داده که سواری هیجان‌انگیزتری نسبت به نسل قبل داشته باشد.

1721 1024x679 قیمت و مشخصات هیوندای ولوستر جدید

طراحی هیوندای ولوستر جدید حاصل همکاری طراحان این شرکت در کره جنوبی و کالیفرنیا بوده و هدف آن‌ها جذب خریداران جوانی است که به ظاهر احساس‌برانگیز و دینامیک سواری درگیر کننده اهمیت بیشتری می‌دهند. انتظار می‌رود اولین نسخه‌های آمریکایی ولوستر جدید سه‌ماهه دوم سال جاری وارد بازار شوند. قیمت نسخه‌های پایه 2 لیتری دستی این خودرو از 19385 دلار آغاز می‌شود درحالی‌که مدل توربوی دستی قیمت پایه 23785 دلاری دارد. شایان ذکر است این قیمت شامل 885 دلار هزینه تحویل نیز می باشد.

1722 1024x683 قیمت و مشخصات هیوندای ولوستر جدید

مدل‌های پایه ولوستر جدید از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 147 اسب بخار استفاده می‌کنند. مشتریان می‌توانند از بین یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند. اما مدل‌های قوی‌تر توربو از پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو که خروجی 201 اسبی دارند سود می‌برند. این مدل‌ها به‌صورت استاندارد از گیربکس 6 سرعته دستی استفاده می‌کنند اما به‌صورت سفارشی می‌توان گیربکس 7 سرعته دوکلاچه با پدال شیفترهای پشت فرمان را نیز خریداری کرد.

1723 1024x683 قیمت و مشخصات هیوندای ولوستر جدید

سریع‌ترین نسخه ولوستر تا زمانی که مدل N عرضه نشده همچنین دارای فنرها و دامپرهای مخصوص و یک جفت میله پایدار کننده بزرگ‌تر در جلو و عقب به منظور بهبود کنترل‌های بدنه است. ولوستر توربوی جدید همچنین از نسبت فرمان سریع‌تر و بازنگری شده سود می‌برد. تمامی مدل‌های ولوستر دارای کنترل هدایت گشتاور هستند که با کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل قوای محرکه همکاری می‌کند. این سیستم از حسگرهای سرعت چرخ با الگوریتم‌های ویژه کنترل پایداری سود می‌برد تا نیروی ترمز دقیق را در زمان رانندگی سریع به چرخ‌های داخلی پیچ اعمال کند. این امر باعث می‌شود قدرت به چرخ خارجی هدایت شود و اسپین چرخ کاهش یابد که حاصل آن افزایش چسبندگی و سرعت خودرو در زمان خروج از پیچ خواهد بود.

1724 1024x683 قیمت و مشخصات هیوندای ولوستر جدید

تمامی مدل‌های این خودرو به‌صورت استاندارد دارای سطح وسیع تجهیزات ایمنی همچون دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار توجه راننده و… هستند. سیستم اطلاعات سرگرمی نسل جدید ولوستر از اپل کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش استاندارد این خودرو ابعاد 7 اینچی داشته اما نسخه بزرگ‌تر 8 اینچی را می‌توان سفارش داد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما