معرفی رسمی هیوندای i30 فست بک N Line

فولکس‌واگن R Line، فورد ST Line، کیا GT Line، سئات FR Line و اشکودا Sportline! این‌ها تنها برخی مثال‌ها از محصولاتی هستند که ما را به یاد پرفورمنس محصولاتی با پیشرانه‌های استاندارد می‌اندازند.

هیوندای هم با معرفی مدل i30 N Line در ماه جولای امیدوار به کسب موفقیت بیشتر در بازار بوده و هم‌اکنون دیگر عضو این خانواده با نام i30 فست بک N Line را معرفی کرده است.

اساساً مدل‌های N Line یک پکیج ظاهری برای مدل‌های استاندارد است که باعث می‌شود دوستانتان فکر کنند با یک خودروی تا بن دندان مسلح طرف هستند. نسخه‌ی i30 فست بک N Line دارای ظاهر اسپورت مدل تمام پرفورمنس N بوده و البته از پیشرانه‌ی 1.4 لیتری توربوی نسخه‌ی استاندارد استفاده می‌کند.

شما همان خوبی‌های مدل پرفورمنس همچون دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی احاطه شده با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت 4 را در این خودرو مشاهده خواهید کرد. مهندسان هیوندای همچنین تنظیمات شاسی و سیستم تعلیق را برای چابکی بیشتر بازنگری کرده‌اند.

اما در نهایت باید گفت دلیل اصلی جذابیت i30 فست بک N Line ریزه‌کاری‌های بصری و ظاهری آن است که شامل مواردی همچون چراغ‌های جلوی تیره، الگوی متفاوت جلوپنجره و رفلکتورهای قرمز در سپر عقب می‌باشد. هیوندای همچنین از مه شکن‌های جدید و دیفیوزر عقب خاص این مدل سود برده است. در داخل کابین هم برخی شاخصه‌ها همچون صندلی‌های اسپورت و اهرم تعویض دنده برند N به چشم می‌خورد.

به منظور هرچه متمایزتر شدن نسخه‌های N Line، هیوندای هر دو مدل i30 و i30 فست بک استاندارد را با پیشرانه کوچک‌تر 3 سیلندر 1 لیتری توربو عرضه خواهد کرد. این خودروها دارای رینگ‌های 17 اینچی کوچک‌تر خواهند بود. هیوندای i30 فست بک N Line تا پیش از پایان سال جاری وارد بازار اروپا خواهد شد.

همچنین ببینید

معرفی هیوندای Creta مدل 2018

هیوندای فیس لیفت محبوب ترین شاسی بلند خود، Creta را با قیمت 13846 دلار عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای