معرفی سدان جدید هیوندای لافستا

0
(0)

هیوندای در نمایشگاه پکن امسال سدان جدیدی بنام لافستا (Lafesta) را معرفی کرده است که به‌طور انحصاری برای بازار چین توسعه پیدا کرده است. این ماشین همچنین برای اولین بار فلسفهٔ طراحی جدید هیوندای که Sensuous Sportiness نام دارد را هم معرفی کرده است. فعلاً از لافستا تصاویر رسمی منتشر نشده است و برای بررسی طراحی آن باید به تصاویر نمایشگاهی اکتفا کنیم.

1410 1024x768 معرفی سدان جدید هیوندای لافستا

لافستا سدانی فست‌بک است که فرمی کوپه مانند و اسپرت دارد و ویژگی‌های ظاهری اصلی آن شامل جلوپنجرهٔ آبشاری بزرگ با تریم کرومی، خطوط برجسته روی کاپوت پروفیل جانبی کم ارتفاع و سقف شیب‌دار می‌شود. یکی از نکات برجستهٔ نمای عقبی خودرو نیز چراغ‌های باریک متصل‌به‌هم هستند که تا حدودی چراغ‌های نسل جدید آزرا را یادآوری می‌کنند.

1411 1024x768 معرفی سدان جدید هیوندای لافستا

هنوز تصاویری از داخل این خودرو در دست نیست اما هیوندای گفته است که همان رویکرد اسپرت ظاهری به داخل آن‌هم کشیده شده است. همچنین کابین لافستا جادار، راننده متمرکز و مجهز به فناوری‌های جدید و متریال باکیفیت توصیف شده است. علاوه بر این گفته شده است که این سدان جدید از پیشرفته‌ترین سیستم‌های ایمنی و کمک‌رانندهٔ هیوندای نیز برخوردار است.

1412 1024x768 معرفی سدان جدید هیوندای لافستا

لافستا به یک پیشرانهٔ 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ GDI مجهز شده که احتمالاً همان پیشرانهٔ مورداستفاده در کراس‌اوور کُنا است. هیوندای هنوز اعلام نکرده که این موتور در لافستا چه میزان قدرتی تولید می‌کند اما احتمالاً خروجی آن مشابه 175 اسب بخار قدرت و 265 نیوتن متر گشتاور کُنا خواهد بود. انتقال این نیرو نیز توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه صورت می‌گیرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مدل N پرفورمنس هیوندای برای سال 2017

0 (0) هیوندای اعلام کرده که اولین خودرو از سری مدل‌های بخش N پرفورمنس این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای