معرفی نسخه اسپرت جنسیس G80 در نمایشگاه لس‌آنجلس

0
(0)

پس از معرفی نسخهٔ اسپرت توئین توربوی جنسیس G80 در تابستان گذشته در کرهٔ جنوبی، حالا سازندهٔ کره‌ای این نسخهٔ اسپرت سدان لوکس خود را در نمایشگاه لس‌آنجلس نیز معرفی کرده است. در حال حاضر جنسیس G80 با دو موتور مختلف عرضه می‌شود که عبارت‌اند از یک پیشرانهٔ 3.8 لیتری V6 تنفس طبیعی با 311 اسب بخار قدرت و یک واحد 5 لیتری V8 با 420 اسب بخار قدرت؛ اما حالا با معرفی نسخهٔ اسپرت، موتور سومی به این جمع اضافه شده است یعنی پیشرانهٔ جدید 3.3 لیتری V6 توئین توربو گروه هیوندای.

1 300x225 معرفی نسخه اسپرت جنسیس G80 در نمایشگاه لس‌آنجلس

 

این موتور 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نسخهٔ اسپرت جنسیس G80 برای انتقال نیرو از همان گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دیگر مدل‌ها استفاده می‌کند. این‌ها تنها جزئیات و مشخصاتی هستند که تاکنون از عملکرد G80 اسپرت اعلام شده‌اند.
با توجه به استفاده از پسوند اسپرت، جنسیس سیستم تعلیق مدل جدید را به‌روزرسانی کرده و در حال حاضر به سیستم کنترل مداوم نوسانات مجهز شده است. ترمزهای عقب با دیسک‌های تهویه شونده و رینگ‌های 19 اینچی منحصربه‌فرد نیز از دیگر تجهیزات ویژهٔ جنسیس G80 اسپرت هستند.

2 300x225 معرفی نسخه اسپرت جنسیس G80 در نمایشگاه لس‌آنجلس

 

اما علاوه بر این موارد، G80 اسپرت مجهز به تجهیزاتی سفارشی در داخل و خارج هم شده است ازجمله تریم تاریک بیرونی، جلوپنجرهٔ کرومی تیره، سپرهای منحصربه‌فرد جلو و عقب و رکاب‌های جانبی اسپرت. همچنین برای این خودرو در کنار رنگ‌های سفید کازابلانکا، مشکی کاسپین و خاکستری هیمالیایی، دو رنگ منحصربه‌فرد با نام‌های سفید قطبی و قرمز سِویلیا هم ارائه شده است.
در داخل نیز شاهد ارائهٔ پدال‌های اسپرت، فرمان ضخیم‌تر، صندلی‌های اسپرت با چرم مشکی یا خاکستری و تریم فیبر کربنی هستیم. همچنین تمامی مدل‌های جنسیس G80 برای مدل 2018 مجهز به جدیدترین سیستم چندرسانه‌ای و تکنولوژی ارتباطی ازجمله پشتیبانی از اندروید اتو گوگل و کارپلی اپل و شارژر بی‌سیم خواهند شد.

3 300x225 معرفی نسخه اسپرت جنسیس G80 در نمایشگاه لس‌آنجلس

 

علاوه بر ارائهٔ این مدل جدید، نسخه‌های 3.8 لیتری و 5 لیتری G80 هم شاهد تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی بوده‌اند که شامل سپرهای بازطراحی‌شدهٔ جلو و عقب، رینگ‌های آلیاژی جدید و استفاده از آلومینیوم واقعی و تریم چوبی مات برای داخل خودرو می‌شود.
تمامی نسخه‌های جنسیس G80 مدل 2018 با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل ارائه می‌گردند و در بهار سال آینده راهی نمایندگی‌های فروش هیوندای در ایالات‌متحده و کانادا خواهند شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما