معرفی هیوندای ولوستر 2019 جدید در دیترویت

0
(0)

برنامه‌های هیوندای برای حضور در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس قبلاً اعلام شده اما این شرکت تیزری جدید از محصول جدیدش را منتشر کرده که برای اولین بار در دیترویت معرفی خواهد شد. خودروی موردبحث ولوستر 2019 است که نسل اول آن حدود 8 سال قبل عرضه شده و به بازار کشورمان نیز راه یافته است. به نظر می‌رسد فرم کلی این خودرو مشابه نسل قبلی باشد اما طراحان هیوندای روی جزئیات تمرکز کرده و ظاهراً برخی از شاخصه‌های طراحی عجیب‌وغریب ولوستر را حذف کرده‌اند.

417 معرفی هیوندای ولوستر 2019 جدید در دیترویت

در بخش جلو می‌توانیم جلوپنجره بزرگی را ببینیم که به نظر می‌رسد سرراست‌تر از نسل قبلی است. این جلوپنجره توسط چراغ‌های جلوی LED و ورودی‌های هوای عمودی احاطه شده است. استایل اسپورت ولوستر با قوس‌های چرخ عضلانی، شیشه جلوی خمیده و خط سقف کوپه مانند تقویت شده است.

418 معرفی هیوندای ولوستر 2019 جدید در دیترویت

هیوندای هنوز آماده صحبت درباره مشخصات عملکردی ولوستر جدید نبوده اما ظاهراً خودروی موردبحث با دو پیشرانه توربوی 1.4 و 1.6 لیتری عرضه خواهد شد. احتمالاً هر دو پیشرانه با یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه در دسترس خواهند بود اما پیشرانه بزرگ‌تر را می‌توان با گیربکس 6 سرعته دستی نیز سفارش داد.

419 معرفی هیوندای ولوستر 2019 جدید در دیترویت

گفته می‌شود ولوستر جدید دارای سه حالت رانندگی مختلف بوده و حالت اسپورت آن شتاب گیری و تعویض دنده‌های سریع‌تر خواهد داشت. ولوستر 2019 در کره جنوبی دارای تجهیزات پیشرفته‌ای چون هدآپ دیسپلی، کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار برخورد خواهد بود. این خودرو همچنین دارای دستیار نوربالا و سیستم هشدار خروج از مسیر می‌باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروهای خاص هیوندای توسان نایت

0 (0) با اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی مشکی 19 اینچی، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای