منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0
(0)

جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به نظر می‌رسد نسخه‌ی تولیدی این شاسی‌بلند اواخر سال جاری معرفی خواهد شد. بنا به گزارش پدال و به نقل از رویترز، گروه هیوندای موتور ظاهراً در سال جدید میلادی 13 خودروی جدید یا فیس لیفت شده را معرفی خواهد کرد. از جمله‌ی این خودروها می‌توان به شاسی‌بلند لوکس جنسیس و نسل جدید هیوندای سوناتا اشاره نمود.

2332 1024x768 منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

جدای از تأیید برنامه‌ها برای معرفی چندین محصول جدید یا فیس لیفت شده در سال جدید، یکی از مسئولان کیا و هیوندای گفته تا سال 2021 شاهد اجرای برنامه‌ی آزمایشی تاکسی خودران هیوندای در کره جنوبی خواهیم بود. جزئیات این برنامه خیلی در دست نیست اما ظاهراً هیوندای به دنبال گسترش همکاری با بازیگران اصلی این بخش از بازار است.

2333 1024x768 منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

خب به کراس اوور میان سایز جنسیس بازگردیم که نسخه‌ی مفهومی آن دارای جلوپنجره بزرگ احاطه شده توسط چراغ‌های چهارتایی بوده است. همین ویژگی طراحی را قبلاً در پروتوتایپ های نسل بعدی G80 دیده‌ایم. وقتی به کابین مدل کانسپت پا بگذاریم شاهد پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه‌نمایش 22 اینچی با دو بخش مجزا برای راننده و سرنشین جلویی خواهیم بود. از دیگر ویژگی‌های برجسته می‌توان به صندلی‌های چرمی، تریم چوبی و عناصر فلزی برس خورده اشاره کرد.

2187 1024x555 منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

ما چیز زیادی درباره‌ی کراس اوور لوکس جنسیس نشنیده‌ایم اما خبرهای پیشین نشان داده‌اند این خودرو از همان پلتفرم نسل بعدی G80 سود خواهد برد. انتظار می‌رود این خودرو با چندین پیشرانه عرضه شود. چیزی دراین‌باره به گوش نرسیده اما احتمال استفاده از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربوی 365 اسبی و 8 سیلندر 5 لیتری 420 اسب بخاری وجود دارد. چیز زیادی هم درباره‌ی سوناتای جدید نمی‌دانیم اما پروتوتایپ احتمالی این خودرو در پیست نوربرگ رینگ دیده شده است. این خودرو از برخی ویژگی‌های طراحی کانسپت له فیل روگ برخوردار بوده و شیک‌تر از نسل فعلی به نظر می‌رسد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

چینی یا کره‌ای؟ مقایسهٔ بی‌وای‌دی تانگ و هیوندای سانتافه

1 (2) تا همین چند سال پیش، خودروهای چینی چیزی بیشتر از کپی‌های بی‌کیفیت نبودند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما