منتظر کانسپت برجسته هیوندای باشید

0
(0)

پس از معرفی کانسپت متمایز و برجسته له فیل روگ در نمایشگاه خودروی ژنو 2018، هیوندای کره در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک خودروی مفهومی دیگر با طراحی چشم‌نواز است. بنا به گفته مدیر طراحی هیوندای آقای سانگ یوپ لی، کانسپت بعدی کره‌ای‌ها دارای زبان طراحی جدید این خودروساز خواهد بود اما باید گفت دومین مفهومی برجسته هیوندای در مقایسه با له فیل روگ کاملاً متفاوت می‌باشد.

1522 1024x576 منتظر کانسپت برجسته هیوندای باشید

بنا به گفته لی، باید به هیوندای به چشم یک برند عاطفی‌تر نگاه شود و یکی از راه‌ها برای رسیدن به این هدف افزایش تأکید روی طراحی‌های چشمگیر و چشم‌نواز است. مدیر طراحی هیوندای تصریح می‌کند: “این موضوع باعث می‌شود مردم درباره هیوندای فکر کنند. ما به خاطر خودروهای باارزش، خوب و کاربردی شناخته می‌شویم اما واقعاً باید احساس عاطفی را پیش‌تر از همه این موارد داشته باشیم. این مبحث برای قدم بعدی ما مهم است.”

1523 1024x576 منتظر کانسپت برجسته هیوندای باشید

به همین خاطر محصول تولیدی بعدی هیوندای از زبان طراحی له فیل روگ الهام خواهد گرفت. احتمالاً این خودرو نسل بعدی سوناتا است که در سال 2019 از راه می‌رسد. ظاهر جدید محصولات هیوندای که به عنوان تِم طراحی اسپورت شناخته می‌شود از خودروهای ایتالیایی دهه 60 و 70 میلادی الهام گرفته و در محصولاتی همچون سانتافه، لافستا، نکسو و کنا به کار رفته است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروهای خاص هیوندای توسان نایت

0 (0) با اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی مشکی 19 اینچی، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای