همکاری آئودی و هیوندای در زمینه تکنولوژی سلول سوختی

0
(0)

بعد از خبر سورپرایز کننده امضای تفاهم‌نامه فولکس‌واگن و فورد مبنی بر همکاری در برخی زمینه‌ها، آئودی و هیوندای نیز هم‌اکنون خبر از همکاری با یکدیگر در زمینه تکنولوژی‌های سلول سوختی داده‌اند.

1817 همکاری آئودی و هیوندای در زمینه تکنولوژی سلول سوختی

در بیانیه رسمی منتشر شده آمده که این دو خودروساز آلمانی و کره‌ای برنامه‌هایی برای استفاده از نوآوری‌های یکدیگر و همچنین اجازه دسترسی به قطعات غیررقابتی دارند. هدف اصلی این پروژه اثربخشی بیشتر تولید انبوه تکنولوژی سلول سوختی اعلام شده است. ذکر این نکته مهم است که این تفاهم‌نامه هنوز تأییدیه رسمی از مقامات مربوطه رگلاتوری را دریافت نکرده است.

1818 1024x683 همکاری آئودی و هیوندای در زمینه تکنولوژی سلول سوختی

هنوز زود است که درباره ثمره این همکاری حرف بزنیم اما آئودی و هیوندای می‌گویند درباره جنبه‌های بیشتر توسعه این تکنولوژی پایدار نیز گفت‌وگو خواهند کرد. آئودی همچنین می‌گوید اجازه استفاده مشترک از نوآوری‌ها روی نسل بعدی خودروهای سلول سوختی این خودروساز متمرکز خواهد بود. ارباب حلقه‌ها برنامه‌هایی برای عرضه شاسی بلندهای سلول سوختی در دهه آینده میلادی دارد. هیوندای به عنوان نخستین تولیدکننده انبوه خودروهای هیدروژنی، از سال 2013 تاکنون مشغول عرضه چنین خودروهایی بوده و در حال حاضر آن‌ها را در 18 بازار جهانی عرضه می‌کند. از طرف دیگر آئودی حدود 2 دهه است که روی تکنولوژی سلول سوختی کار می‌کند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی هیوندای i 30

1 (1) کلاس خودروهای جمع‌وجور اروپا بسیار رقابتی است و هیوندای با عرضه‌ی نسل جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای