هیوندای آفرود سانتافه

0
(0)

هیوندای معرفی کانسپت‌های ویژه خود برای نمایشگاه SEMA را از همین الان شروع کرده است. این خودروساز کره‌ای که با مدل‌های ویژه غیرعادی از محصولاتش برای SEMA مشهور شده، امسال نیز با یک نسخه آفرود افراطی برای سانتافه کار خود را آغاز می‌کند.

Hyundai Santa Fe Rockstar Garage SEMA 538x357 هیوندای آفرود سانتافه

همانند دیگر کانسپت‌های فانتزی هیوندای برای SEMA، این خودروها نیز با همکاری یک کارگاه کارکُشته در زمینه پرفورمنس ساخته می‌شوند. تعجبی هم ندارد که پشت این غول عجیب و غریب، نامی همچون «راک‌استار گاراژ» قرار گرفته است.

rockstar performance garage hyundai tucson 6 538x359 هیوندای آفرود سانتافه

هیوندای هنوز در مورد اعلام ویژگی‌های فنی این خودرو تردید دارد، ولی در عین حال، یک لیست بلند از اصلاحاتی عملکردی انجام‌گرفته توسط راک‌استار منتشر کرده است. در میان تغییرات عمده صورت گرفته برای موتور 3.3 لیتری V-6، عناصری چون یک سوپاپ هوای اختصاصی، سیستم خنک‌کننده ارتقا یافته «میشیموتو» و یک سیستم اگزوز سفارشی دیده می‌شود. از آنجایی که این خودرو برای SEMA آماده می‌شود، این موتور 3.3 لیتری با یک سیستم «نیتروس» همراه است که احتمالاً با افزایش ناگهانی قدرت، ارتفاعات را به لرزه خواهد انداخت.

این سانتافه بر روی یک نسخه اصلاح شده آفرود از سیستم تعلیق با استفاده از سخت‌افزارهای شرکت «کینگز» سوار شده است. برای تکمیل ویژگی‌های ظاهری، تایرهای ۳۵ اینچی «میکی تامپسون باجا کلاوز» بر روی چرخ‌های ۱۷ اینچی بِدلاک KMC پیچیده شده‌اند. در طراحی ظاهری سانتافه نیز از تجهیزاتی چون یک سیستم روشنایی گسترده، صفحات ضربه‌گیر زیر بدنه و باربند مخصوص سقفی کمک گرفته شده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروهای خاص هیوندای توسان نایت

0 (0) با اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی مشکی 19 اینچی، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای