قیمت گذاری هیوندای آیونیک هیبرید و الکتریک مدل 2017

0
(0)

هیوندای به‌تازگی جزئیات قیمت‌گذاری ۲ مدل از خانواده الکتریکی آیونیک را منتشر کرده است؛ مدل معمولی هیبرید و EV. برای داشتن  یک آیونیک هیبرید مدل ۲۰۱۷ حداقل باید به اندازه ۲۳۰۳۵ دلار خرج کنید. آیونیک هیبرید با این قیمت نسبت به شروع قیمت تویوتا پریوس، به اندازه ۲۵۳۵ دلار ارزان‌تر تمام می‌شود.

2017 Hyundai Ioniq Hybrid front three quarter in motion 08 قیمت گذاری هیوندای آیونیک هیبرید و الکتریک مدل 2017

امّا انتخاب تریم SEL موجب می‌شود که قیمت این مدل هیبریدی به ۲۴ هزار و ۷۸۵ دلار افزایش یابد و این در حالی است که قیمت بالاترین سطح آیونیک هیبرید، یعنی لیمیتد به اندازه ۲۸۳۳۵ دلار است. تمام نسخه‌های آیونیک هیبرید مجهز به یک موتور 1.6 لیتری I-4 و یک موتور الکتریکی هستند که در مجموع، ۱۳۹ اسب‌بخار در اختیار قرار می‌گیرد. به‌علاوه، برای انتقال قدرت از یک گیربکس دو کلاچه ۶ سرعته استفاده می‌شود. ورودی بدون‌کلید هندزفری، دکمه فشاری استارت، چرخ‌های آلیاژی ۱۵ اینچی، نوربالای اتوماتیک، صندلی‌های عقب جمع‌شونده با نسبت 60/40، یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی ۷ اینچی و سازگار با سیستم‌عامل‌های اپل کارپلی و اندروید اتو، یک دوربین نمای عقب و سیستم کنترل هوای با نواحی دوگانه، از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو هستند. همچنین یک سیستم اطلاعات و سرگرمی Blue Link با سیستم ناوبری و نمایشگر ۸ اینچی به صورت آپشن ارائه می‌شوند. در مقایسه با مصرف 4.06 و 4.44 لیتری پریوس اکو و 4.36 و 4.7 لیتری مدل استاندارد تویوتا پریوس در هر ۱۰۰ کیلومتر، آیونیک بلو هیبرید ۲۰۱۷ در هر ۱۰۰ کیلومتر، در شهر 4.13 لیتر و در جاده 3.99 لیتر مصرف می‌کند.

2017 Hyundai Ioniq Electric motor 01 قیمت گذاری هیوندای آیونیک هیبرید و الکتریک مدل 2017

قیمت آیونیک الکتریک از ۳۰ هزار و ۳۳۵ دلار آغاز می‌شود  که ۱۲۱۰ دلار کمتر از مدل ۲۰۱۷ نیسان لیف است، امّا در عین حال، به اندازه ۵۲۰ دلار گران‌تر از فولکس‌واگن e-Golf است. امّا برای رفتن به سطح بالاتر لیمیتد، نیاز به مبلغی معادل ۳۳۳۳۵ دلار خواهید داشت. یک موتور الکتریکی ۸۸ کیلوواتی با قدرت ۱۱۸ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۵ نیوتن‌متر، پیشرانه آیونیک الکتریک را تشکیل می‌دهد. همچنین یک پک باتری لیتیومی ۲۸ کیلووات‌ساعتی دامنه مسافتی در حدود ۲۰۰ کیلومتر را تأمین می‌کند.

2017 Hyundai Ioniq Hybrid rear end 01 قیمت گذاری هیوندای آیونیک هیبرید و الکتریک مدل 2017

مدل‌های آیونیک هیبرید و EV رفته‌رفته در نمایندگی‌های هیوندای ظاهر می‌شوند، امّا برای ملاقات با نسخه پلاگین آن احتمالاً باید تا تابستان آینده منتظر ماند. جزئیات قیمت این مدل نیز احتمالاً در روزهای نزدیک به ورودش به بازار منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروهای خاص هیوندای توسان نایت

0 (0) با اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی مشکی 19 اینچی، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای