هیوندای الانترا 2017

0
(0)

با قیمت حدود 23 هزار دلار چه سدان جمع‌وجوری را می‌توانید بخرید که هم کم‌مصرف بوده و هم دارای نمای بیرونی و داخلی به‌روز و باکیفیت باشد؟ اگر پاسخ شما هوندا سیویک یا تویوتا است باید بگوییم که گزینه‌ی دیگری را باید بشمارید. این خودرو در واقع توسط هیوندای ساخته می‌شود.

این هفته، ما الانترا 2017 کاملاً جدید را بررسی نمودیم تا ببینیم چه تغییراتی در این سدان کامپکت صورت گرفته است.
آیا هیوندای در برابر رقبای ژاپنی قد علم می‌کند؟

برای سال 2016 چه مواردی جدید هستند؟
هیوندای الانترا برای مدل 2017 یک بازطراحی کامل را تجربه کرده است. این موارد شامل استایل بیرونی جدید، کابین باکیفیت‌تر، پیشرانه‌های جدید، ساختار مستحکم‌تر و تکنولوژی‌های به‌روزتر است. این مدل همچنین نسبت به نسل‌های پیشین بزرگ‌تر شده است.

2017 Hyundai Elantra Limited 19 هیوندای الانترا 2017

تجهیزات و آپشن ها
الانترا لیمیتد 2017 با قیمت 22350 دلاری به‌صورت استاندارد از تجهیزاتی سود می‌برد که عبارت‌اند از فرمان تا شونده و تلسکوپی، صندلی‌های عقب تاشوی 60/40، سیستم صوتی با 6 بلندگو و رادیوی ماهواره‌ای و همچنین CD پلیر.

تریم لیمیتد دارای رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، جزئیات کرومی بیشتر، چراغ‌های عقبی LED، صندلی‌های چرمی، صندلی راننده با تنظیمات برقی، سیستم بلو لینک هیوندای و پورت USB دوم برای شارژ می‌باشد.

قیمت نهایی خودرو به همراه هزینه‌ی تحویل به 23185 دلار می‌رسد.

موارد برجسته‌ی کابین
الانترا 2017 اندکی بزرگ‌تر از مدل قبلی است. با وجود عدم تغییر فاصله‌ی بین محورها، تیم طراحی هیوندای فضای بیشتری را در کابین خلق کرده‌اند. با قدم گذاشتن به داخل خودرو شاهد فضای مدرن‌تر و باکیفیت‌تری خواهید بود. سطح سخت بسیار کمی در داخل خودرو وجود دارد و تقریباً هیچ پلاستیک درخشانی دیده نمی‌شود.

صندلی‌های جلو برای سفرهای طولانی راحت هستند و حمایت بیشتری از بدن را انجام می‌دهند. فرمان تلسکوپی و صندلی‌های برقی به راننده این اجازه را می‌دهند تا بهترین موقعیت رانندگی را پیدا بکند، چیزی که همیشه در یک سدان کامپکت مورد ویژه‌ای نبوده است. داخل خودرو نیز تقریباً حسی شبیه خودروی میدسایز با فضای اضافه‌تر دارد.

چرم نیز به عنوان بخشی از تریم لیمیتد وجود دارد و باعث ایجاد کیفیت بیشتر می‌شود. این مورد برای خودرویی 23 هزار دلاری ارزش بالایی دارد. صندلی عقبی برای بزرگ‌سالانی با جثه‌ی متوسط قابل‌قبول است. این خودرو هنوز هم یک کامپکت کوچک است اما فضایی راحت در جلو و عقب دارد.

الانترا 2017 همچنین از آخرین سیستم اطلاعات سرگرمی سازگار با اپل کار پلی و اندروید اتو سود می‌برد.

2017 Hyundai Elantra Limited 09 هیوندای الانترا 2017

پیشرانه و مصرف سوخت
نیروی محرکه‌ی الانترا 2017 لیمیتد از طریق یک پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 179 نیوتون متر تأمین می‌شود. نیروی زیادی به نظر نمی‌رسد اما این پیشرانه با گیربکس 6 سرعته ی اتوماتیک به خوبی هماهنگ است. پیشرانه‌ی جدید کاهش قدرت چشمگیری را مشاهده کرده و خروجی خودرو از 173 به 147 اسب بخار رسیده که ظاهراً این کار برای افزایش محدوده‌ی حرکتی خودرو صورت گرفته است.

تخمین EPA برای مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی این خودرو با گیربکس دستی برابر با 8.4/6.3/7.3 لیتر در هر کیلومتر است. مصرف سوخت این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی بهبود یافته است.

دینامیک رانندگی
هیوندای به اسم بهبود راندمان و کاهش مصرف سوخت از قدرت پیشرانه کاسته است. اگر دنبال سدان کوچک سریع و کارا هستید باید گفت که الانترا برای شما نیست. این خودرو هنوز هم برای بسیاری از موقعیت‌ها قدرت کافی دارد اما به‌هرحال مدل اسپورتی نیست. در بخش جذابیت رانندگی ما نمره‌ی 6 از 10 را به الانترا می‌دهیم.

در ترافیک شهری، رانندگی با این خودرو آسان است و بدون هیچ‌گونه مسئله‌ای شما را به مقصدتان می‌رساند.

2017 Hyundai Elantra Limited 16 هیوندای الانترا 2017

در بزرگراه‌های آزاد، ساختار مستحکم‌تر الانترا سواری نرم و راحتی را فراهم می‌کند. در سرعت‌های بالا هیوندای حس اعتمادبه‌نفس راننده را تقویت می‌کند. داخل کابین، الانترا ساکت‌تر از مدل قبلی است و از جاذب‌های صدای اضافه‌تر استفاده کرده که نکته‌ای مثبت برای این خودرو محسوب می‌شود.

نتیجه‌گیری
اگر به دنبال ارزش بالایی هستید، هیوندای الانترا لیمیتد 2017 یک انتخاب مناسب است. این خودرو دارای قیمت مناسب و ظاهر شیک بوده و راحتی بالا و مصرف سوخت کمی دارد. الانترا با سواری آرام و لیست مناسبی از تجهیزات به خوبی در برابر هوندا سیویک و تویوتا کرولا خودنمایی می‌کند.

نقاط قوت: مصرف سوخت کم، کیفیت بالای کابین
نقاط منفی: قدرت پیشرانه

امتیاز: 4.5 از 5

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما