هیوندای جنسیس کوپه دیگر تولید نمیشود

هیوندای تائید کرد که در پایان سال 2016 تولید جنسیس کوپه‌ی دیفرانسیل عقب را متوقف خواهد کرد.

البته هیوندای اعلام کرده که برند جنسیس که وجهه‌ی ممتازتری داشته یک نسخه‌ی کوپه‌ی دو در خواهد داشت؛ اما درحالی‌که جنسیس سدان کنونی فیس لیفت شده و با تغییر برند تحت عنوان جنسیس G80 عرضه خواهد شد اما برادر کوچک‌تر کوپه چنین سرنوشتی نداشته و دیگر تولید نخواهد شد.


جنسیس کوپه در سال 2009 و به عنوان مدل 2010 عرضه شد و در سال 2013 یک فیس لیفت را تجربه نمود. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌های 4 سیلندر توربو و 6 سیلندر تنفس طبیعی هستند و از نظر تئوری جنسیس کوپه رقیبی برای موستانگ و کامارو محسوب می‌شود.

اگرچه هیوندای با توقف تولید این خودرو دیگر کوپه‌ی دیفرانسیل عقبی در خط تولید خود نخواهد داشت اما باید گفت که در آینده شاهد عرضه‌ی این نوع خودرو با برند جنسیس خواهیم بود. البته این خودرو جانشین مستقیم جنسیس کوپه نخواهد بود. طبق گفته‌های یکی از مدیران آمریکای شمالی هیوندای کوپه لوکس‌تر و راضی‌کننده‌تری از سوی برند جنسیس در حال توسعه است.

تا حالا تنها این مورد تائید شده که جنسیس 6 مدل را تولید خواهد کرد که عبارت‌اند از سه نسخه‌ی سدان G80 ،G90 و G70 به علاوه دو مدل شاسی‌بلند. حالا نیز می‌دانیم که ششمین مدل کوپه خواهد بود.

همچنین ببینید

معرفی هیوندای Creta مدل 2018

هیوندای فیس لیفت محبوب ترین شاسی بلند خود، Creta را با قیمت 13846 دلار عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای