هیوندای در حال برنامه‌ریزی برای خرید فیات-کرایسلر؟!

0
(0)

اخبار منتشر شده نشان می‌دهند که هیوندای به خرید فیات-کرایسلر علاقه نشان داده است. اگر این معامله انجام شود هیوندای می‌تواند به بزرگ‌ترین خودروساز دنیا تبدیل شود.
تحلیلگر موسسه Eugene گفته که هیوندای می‌تواند سود فراوانی بابت خرید فیات-کرایسلر کسب کند و این امر می‌تواند به گسترش تأسیسات این شرکت در آمریکا و اروپا کمک نماید. سال پیش این دو کمپانی در کل 11.5 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌اند.
این تحلیلگر گفت:

هیوندای این ادغام را رد کرده اما نیاز به خرید این کمپانی به دلیل بحران رخ داده در بازارهای چین و آمریکا بالاست. احتمال خرید برند جیپ توسط خودروساز چینی گریت وال نیز وجود دارد و البته گفته شده هیوندای نیز یک خریدار احتمالی است.

172 هیوندای در حال برنامه‌ریزی برای خرید فیات کرایسلر؟!

اخبار مربوط به ارتباط احتمالی هیوندای و فیات-کرایسلر اولین بار در ماه گذشته منتشر شد و گفته شد که سرجیو مارکیونه به دنبال ادغام با یک خودروساز بزرگ آسیایی است.
تحلیلگران معتقدند خرید فیات-کرایسلر برای هیوندای هزینه‌ای حدود 9.83 میلیارد دلاری در پی خواهد داشت. البته اگر هیوندای بخواهد از خیر برندهای مزراتی یا قطعه ساز بزرگ Magneti Marelli بگذرد، هزینه این معامله حدود 4.95 میلیارد دلار خواهد بود. البته افراد زیادی متقاعد نشده‌اند که چنین حرکتی برای هیوندای خوب خواهد بود.

171 هیوندای در حال برنامه‌ریزی برای خرید فیات کرایسلر؟!

به طور مثال یک کارشناس دراین‌باره می‌گوید:

هیوندای اگر کل فیات-کرایسلر را بخرد با موانع بیشتری روبرو خواهد شد. فیات عموماً به ساخت خودروهای کوچک مشغول است که باعث همپوشانی با خودروهای کیا موتورز در کلاس‌های A، B و C خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروهای خاص هیوندای توسان نایت

0 (0) با اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی مشکی 19 اینچی، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای