هیوندای سانتافه دیزلی و سه ردیفه به آمریکا نمی‌رود

0
(0)

قطعاً آمریکایی‌هایی که منتظر ورود هیوندای سانتافه دیزلی به این کشور بودند با خبر بدی مواجه شده‌اند. این خودروساز کره‌ای تأیید کرده نسخه‌ی دیزلی کراس اوور میان سایز خود را به آمریکا وارد نخواهد کرد و البته نسخه‌ی سه ردیفه ی سانتافه هم در دسترس خریداران آمریکایی نخواهد بود. البته این تصمیم به نوعی در تقابل با رویه‌ی خودروسازانی همچون کیا و سوبارو می باشد.

2341 1024x576 هیوندای سانتافه دیزلی و سه ردیفه به آمریکا نمی‌رود

بنا به گزارش پدال به و نقل از گرین کار ریپورتز، هیوندای تأیید کرده خبرهای بدی برای دوستداران سانتافه دیزلی دارد. براندون رامیرز، سخنگوی هیوندای همچنین عرضه‌ی نسخه‌ی سه ردیفه ی سانتافه در این بازار را تأیید نکرده است. رامیرز خاطرنشان ساخته بر پایه‌ی مطالعات صورت گرفته خریداران سانتافه به نسخه‌ی توربودیزل این کراس اوور علاقه‌ای ندارند. همچنین عدم عرضه‌ی نسخه‌ی سه ردیفه ی سانتافه برخلاف روشی است که برند خواهر هیوندای یعنی کیا در پیش گرفته است. کیا چند هفته‌ی پیش از شاسی‌بلند سه ردیفه ی خود با نام تلورید رونمایی کرده است. البته شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تلورید با پیشرانه‌ی 6 سیلندر بنزینی عرضه خواهد شد.

2342 هیوندای سانتافه دیزلی و سه ردیفه به آمریکا نمی‌رود

دیگر شرکتی که وارد بخش کراس اوورهای سه ردیفه شده سوبارو است که محصول محبوب آن یعنی ایسنت طرفداران زیادی دارد. این خودرو رقیب مستقیم سانتافه‌ی سه ردیفه می باشد. با عدم عرضه‌ی سانتافه‌ی دیزلی و سه ردیفه در آمریکا، هیوندای تنها نسخه‌ی پلاگین هیبریدی سانتافه را در دسترس عموم قرار می‌دهد. کره‌ای‌ها تأیید کرده‌اند این خودرو پس از سال 2019 وارد میدان خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروهای خاص هیوندای توسان نایت

0 (0) با اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی مشکی 19 اینچی، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای