وقتی هیوندای فولکس گلف GTI را زیر سؤال می‌برد!

0
(0)

پسرعموی شرکت هیوندای یعنی کیا این روزها با تبلیغات عجیب‌وغریب خود زلزله‌ای در بین خودرویی‌ها ایجاد کرده و این بار نیز نوبت خود هیوندای است که سرخط اخبار را به خود اختصاص دهد!

696 1024x576 وقتی هیوندای فولکس گلف GTI را زیر سؤال می‌برد!

چند روز پیش هیوندای از رسانه‌های استرالیایی برای انتشار بیانیه‌ای کاملاً جنجالی درباره ولوستر N و i30 N استفاده کرد و در آن موقع گفت که این خودروها نسبت به فولکس‌واگن گلف GTI شایستگی بیشتری برای حضور در پیست دارند! سپس مدیر بخش N هیوندای و مدیر اسبق M ب ام و آقای آلبرت بیرمن حتی پا را فراتر گذاشت و قابلیت اطمینان گلف GTI در حالت فشار کامل در پیست را زیر سؤال برد!

697 1024x576 وقتی هیوندای فولکس گلف GTI را زیر سؤال می‌برد!

زمانی که از بیرمن پرسیده شد کدام قطعات این هاچبک داغ آلمانی خراب می‌شود او به‌ سادگی گفت: “همه‌چیز”. این جرقه برای برافروختن یک جنگ هاچبکی داغ و واقعی کافی بود زیرا مدیر فولکس‌واگن استرالیا در مصاحبه با اصحاب رسانه از خجالت هیوندای درآمد! او ادعاهای بیرمن را قابل دفاع ندانست.

698 1024x576 وقتی هیوندای فولکس گلف GTI را زیر سؤال می‌برد!

انتظار داریم پس از سخنان مدیر فولکس جنگ بین رقبا در ماه‌های آینده نیز ادامه یابند. البته جنگ بین این دو خودروساز بسته به بازار دقیق نخواهند بود زیرا قدرتمندترین نسخه گلف GTI خروجی 220 یا 240 اسبی داشته درحالی‌که i30 N و ولوستر N از پیشرانه مشترک 275 اسبی استفاده می‌کنند. شاید مقایسه هیوندای i30 N با گلف R دوئل بهتری باشد!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروهای خاص هیوندای توسان نایت

0 (0) با اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی مشکی 19 اینچی، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای