داستان هیوندای الانترایی که 1.6 میلیون کیلومتر کار کرده است!

0
(0)

برای راننده‌ای با نام Farrah Haines یک روز کاری با استارت هیوندای الانترا 2013 آغاز می‌شود. در نگاه اول این خودرو استوک و دست‌نخورده به نظر می‌رسد اما خب جلوپنجره‌ی آن دارای محافظ است. پس از 5 سال رانندگی و کارکرد متوسط سالانه‌ی 321868 کیلومتری، سدان کامپکت مورد اعتماد او به رکورد رانندگی 1.6 میلیون کیلومتر رسیده است. بنا به توضیحات ویدئوی منتشر شده، این خودرو با قوای محرکه‌ی اصلی خود رانده شده و البته نمی‌دانیم که آیا این پیشرانه و گیربکس تعمیر شده است یا خیر؛ اما با این وجود هم الانترا به کارکرد کاملاً قابل‌توجهی رسیده است.

2312 1024x576 داستان هیوندای الانترایی که 1.6 میلیون کیلومتر کار کرده است!

خودروهای مدرن امروزی بدون مشکل خاصی می‌توانند به کارکرد 160 هزار کیلومتر برسند و اکثر آن‌ها مرز کارکرد 320 هزار کیلومتر را نیز رد می‌کنند. با نگهداری مناسب و رانندگی با دقت، برخی خودروها حتی می‌توانند کارکردهای بالاتر را نیز تجربه کنند. اکثر افراد در سال به‌صورت متوسط 19 هزار کیلومتر رانندگی می‌کنند؛ اما خب Farrah ادعا می‌کند رانندگی بی محدودیت را دوست داشته و به همین علت است که خودروی او چنین کارکرد بالایی را در بازه زمانی نسبتاً پایینی ثبت کرده است.

2314 1024x576 داستان هیوندای الانترایی که 1.6 میلیون کیلومتر کار کرده است!

خواه پشت آمپرهای خودروی شما از نوع آنالوگ باشد یا از نوع دیجیتالی، فضا برای شش عدد را خواهید دید به این معنی که الانترای Farrah پس از رسیدن به کارکرد یک‌میلیون مایل (1.6 میلیون کیلومتر) کیلومتر شمار تنها عدد 999999 را نشان می‌دهد. داستان قابلیت اعتماد این الانترا به گوش هیوندای نیز رسیده و البته کره‌ای‌ها تلاش داشته‌اند مشکل کم نشان دادن کارکرد این خودرو را حل کنند. هیوندای پشت آمپرها الانترای یاد شده را عوض کرده و به Farrah نشان 1.6 میلیون کیلومتر کارکرد را داده است. این نشان تنها به مالکانی داده می‌شود که به رکورد کارکرد یاد شده برسند.

2313 1024x576 داستان هیوندای الانترایی که 1.6 میلیون کیلومتر کار کرده است!

این راننده با اعتمادی که به دست آورده آماده‌ی ثبت رکورد 3.2 میلیون کیلومتر است. هیوندای همچنین به این راننده فریم پلاک طلایی را داده که Farrah را عضو کلوپ خودروهای 1.6 میلیون کیلومتری می‌کند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای