رونمایی رسمی نسل جدید هیوندای آزرا در کُره

0
(0)

چند هفته پس از انتشار اولین تصاویر و جزئیات از نسل جدید هیوندای آزرا/گرنجور، هیوندای رسماً آن‌را در کره رونمایی کرد. این خودرو که در بازار خانگی کره با نام گرنجور و در دیگر کشورهای دنیا با نام آزرا عرضه خواهد شد، دارای طراحی بروز بوده و با چهار پیشرانهٔ مختلف بسته به هر بازار ارائه خواهد شد. در کره پیشرانه‌های 2.4 لیتری بنزینی، 3 لیتری بنزینی و یک واحد 2.2 لیتری دیزل قابل سفارش خواهد بود اما هنوز مشخصات فنی یا عملکردی این چهار موتور اعلام نشده است.

در داخل خودرو یک صفحه‌نمایش 7 اینچی برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تعبیه شده که از کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل پشتیبانی می‌کند. حافظهٔ صندلی راننده، سانروف پانوراما و شارژر بی‌سیم برای تلفن‌های همراه هم از دیگر تجهیزات نسل جدید آزرا هستند درحالی‌که سیستم‌های ایمنی حفظ حرکت میان خطوط، تشخیص نقاط کور، هشدار توجه راننده، کروز کنترل هوشمند پیشرفته و دوربین دید اطراف خودرو نیز به‌صورت استاندارد برای آن ارائه می‌شوند.

doshboard 300x159 رونمایی رسمی نسل جدید هیوندای آزرا در کُره

 

طراحی خارجی آزرای جدید یک جهش بزرگ نسبت به نسل فعلی داشته است و به لطف طراحی کاملاً جدید قسمت جلو و چراغ‌های روشنایی در روز زاویه‌دار و تیز، بیش‌ازپیش پریمیوم به نظر می‌رسد. چراغ‌های عقب نیز تغییر کرده‌اند اما همچنان فرم سنتی متصل‌به‌هم خود را حفظ نموده‌اند درحالی‌که یک نوار کرومی نیز به قسمت زیرین آن‌ها اضافه شده است. همچنین مجموعهٔ جدیدی از رینگ‌ها هم برای آزرای جدید ارائه شده است.

azera 2017 300x129 رونمایی رسمی نسل جدید هیوندای آزرا در کُره

azera 2017. 300x134 رونمایی رسمی نسل جدید هیوندای آزرا در کُره

به گفتهٔ هیوندای، نسل جدید آزرا در سراسر جهان غیر از استرالیا، اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

آمادگی هیوندای برای CES سال 2017

0 (0) هیوندای قصد دارد در CES امسال (2017) که اوایل ژانویه برگزار می‌گردد، حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای