لو رفتن تصاویر هیوندای سوناتا 2020 جدید

0
(0)

اگرچه هیوندای هنوز آماده‌ی معرفی رسمی نسل جدید سوناتا 2020 نیست اما برخی دیگر این‌گونه فکر نمی‌کنند و اولین تصاویر از نسخه‌ی تولیدی این خودرو را به بیرون درز داده‌اند. این تصاویر که کار فروم سوناتا XF کره جنوبی می‌باشند اگرچه کیفیت بالایی ندارند اما خب برای اولین بار ما را با ظاهر و کابین این سدان مشهور آشنا می‌کنند. مدیران هیوندای قول داده‌اند که نسل جدید سوناتا کاملاً خبرساز خواهد شد. مدیر مرکز طراحی هیوندای در نامیانگ کره جنوبی گفته بود که طراحی هشتمین نسل این خودرو همان سروصدای سوناتا 2011 کوپه مانند را در دنیای خودرو ایجاد خواهد کرد.

2575 1024x886 لو رفتن تصاویر هیوندای سوناتا 2020 جدید

باید منتظر ماند و دید که آیا این ادعاها درست خواهند بود یا خیر اما تصاویر پیشنهاد می‌کنند که نسل جدید سوناتا استایل متمایز و گیراتری در مقایسه با نسل فعلی خواهد داشت. همچنین مشخص است این سدان میان سایز دارای برخی ویژگی‌های طراحی کانسپت له فیل روگ رونمایی شده در نمایشگاه ژنو سال پیش خواهد بود. البته این ویژگی‌های بصری در خودروهای تولیدی تا حدی تعدیل می‌شوند. نمای عقب سوناتا 2020 تا حدی ما را به یاد هوندا سیویک سدان می‌اندازند. حداقل چراغ‌های عقب ملقب به چنگال لابستر که این‌گونه هستند.

2576 1024x554 لو رفتن تصاویر هیوندای سوناتا 2020 جدید

ما تنها بخشی از کابین نسل جدید سوناتا را می‌توانیم ببینیم. در این بخش کنسول مرکزی را می‌بینیم که اگرچه لوکس‌تر از نسل فعلی بوده اما هیوندای همواره اقدام به بهبود کیفیت محصولات خود کرده و هر نسل سوناتا کابین باکیفیت‌تری از نسل‌های قبلی داشته و هشتمین نسل هم این‌گونه خواهد بود. احتمال زیادی وجود دارد که نسل جدید این خودرو از همان پیشرانه‌های نسل فعلی استفاده کند. پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری 245 اسبی قبلی و همچنین نسخه‌ی 2.4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 185 اسب بخاری احتمالاً در این نسل حضور خواهند داشت و البته بهبود خواهند یافت. همچنین نسخه‌های 2 لیتری هیبریدی 193 اسبی و پلاگین هیبرید 202 اسب بخاری نیز ارائه خواهند شد. البته همه‌ی این‌ها در حد گمانه‌زنی بوده و توسط هیوندای تأیید نشده‌اند.

2577 1024x532 لو رفتن تصاویر هیوندای سوناتا 2020 جدید

ما شایعاتی درباره‌ی تولید نسخه‌ی اسپورت سوناتا N با پیشرانه‌ی 2.5 لیتری توربوی جدید شنیده‌ایم اما خب از تولید چنین خودرویی مطمئن نیستیم. احتمال دارد اولین تصاویر رسمی هیوندای سوناتا 2020 جدید در هفته‌های آینده منتشر شود و رونمایی کامل آن در نمایشگاه نیویورک باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

هیوندای جنسیس کوپه دیگر تولید نمیشود

0 (0) هیوندای تائید کرد که در پایان سال 2016 تولید جنسیس کوپه‌ی دیفرانسیل عقب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای